Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Gittan - 27 mars 2008 23:33

23.30

      Kurs i morse - Oj, vad jag skällde på dem *S*.
De går som på väg till begravning....Noll kontakt med jyxen....- HUR kul är det att vara hund DÅ???? Det sista så sa jag till dem att binda upp hundarna & sen fick de gå själva...- Harregud....- DÅ försod de hur svårt det är att vara hund! De stackars hundarna satt & höll för både ögon & öron...- Det ÄR inte MIN matte/husse,det ÄR inte min matte/husse. *S*
      Till nästa vecka fick de i läxa att gå ett STORT perfekt M över plan MED hund....
Det här med att gå bostäver är jättebra,för då slipper man gå "planlöst" & nöja sig med att "det va' väl ok".....
Jag började med detta för många år sedan & det funkar alldeles utmärkt,ja,Å,Ä & Ö kan man ju hoppa över. Så nu får vi se hur det ser ut nästa torsdag. Var inte hemma förrän vid 1,med värkande fötter & ben. NU vill jag få mina inlägg till skorna,då kvällen kommer kan jag knappt gå.
Senare på em. åkte vi & handlade hundmat på Huveröds,pratade lite med Elinor.In på Dressman & köpa jeans till B & sen till Bäckebol zoo,för mina(hundarnas) beställda kakor hade kommit.Det är bra att kunna beställa så,får nog kolla upp om jag inte kan få hundmaten där med så småningom,dåslipper jag åka till b-plan öht.
vi var även ute efter en present till kompisen som ska ha 50-årsfest på lördag & vi fick tag i en himla fräck*********** på ****** *S*.
     I morgon blir det klubben för lite egenträning/vila fötter&ben.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards