Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Gittan - 18 mars 2008 21:46

21.50          Morgonen började med att jag letade fram bilen i snön .

Benny hade satt på värmaren innan han stack till jobbet,så det var varmt inne iaf. Till sjukgymnasten 8.30,DET behövdes....Träffade Maggan där *L*,hon skulle INTE komma till ridhuset,sparade sig till kvällskursen istället.Där ser man,vi är många som har våra krämpor.

Då jag var klar tog jag en sväng med vovvarna i skogen utanför s-g. Sven ringde & frågade om jag ev. hade ett täcke (till hund) att låna ut,lovade kolla det då jag kom hem. Det blev lite manfall på fm-kursen,men vi blev ett gäng ändå. Carina kom & tränade lite med Tierra.

              Nedan är lite foto från träningen!Vi har himla KUL!!

Mia,med sin servicehund SAZZA var med även idag.Vi hjälper så gärna till med det hon ev. kan behöva få pröva.Efter halva tiden blev det fika & lite tjöt.Jag tog,som vanligt,båda hundarna lite om vartannat.Träningen går för oss alla riktigt BRA! Carina tränade ju lite hon med & rutan tex,funkade väldigt bra.

Sen ner till affären för att handla lite.Då jag kom hem så fikade jag givetvis...Fixade middagen: Stroganoff & ris,det blev GOTT. Sen ryggläge en stund.Den stunden gick väldigt fort,jag tyckte inte jag hann blunda förrän klockan ringde.Ner till klubben,plan är INTE rolig...först pratade jag med Sven,han kom för att hämta täcket jag hade med mig,är det 18- i Malung,ja,då behöver hans gamle vovve ett skyddande täcke.Linda kom förbi,hon har tappat rösten *Fniss*. Folket började droppa in & vi satte igång,KUL hade jag iaf! Tänk att karlar ska ha så förbenat svårt att BELÖNA sina hunar på ett ROLIGT sätt *S*. De fick instruktioner hur det bör se ut...Ut & träna i skogen där bara älgarna ser er...*L*.Tiden gick fort & Lkl 1 drattade in,jag var inte med idag,trött,kan jag väl säga *L*.

       Det blev nog några fler anmälningar till "KLICKERKURSEN" & "FODER-FÖRELÄSNINGEN. " (  "påminna".)       

Ner till affären,hade glömt att posta ett brev,lite godis blev det med *L*.

OJvad det var gött at komma hem sen! Snart väntar bingen......

I morgon ska jag besöka Birgitta.S iTorslanda,hon har två vackra Portugiser. Strega blir väl övernöjd,Piwo ngt mindre då.....Jag hoppas att vädret tillåter en sommarskodd bil bara.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards