Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Gittan - 2 mars 2008 22:56

00.00            Natti/morrning !!


Har inte hunnit sitta här & häcka någonting....Men mkt kul har det varit under dagarna som gått.
                  - Återkommer nog senare idag.....
************************************************
22.30.            *S* - Ja,ja,dådå....!!!

Torsdag:
Kurs-start! Många härliga ekipage! En hel del nya,så vi får lite att tampas med.
Var inte hemma förän kl 14......Vila,fixa sig iordning,Benny kom från jobb,han fixa sig iordning,Patrik hämtade oss kl. 16.Vi åkte till en restaurang vi inte varit på förut: Cyrano'.Jag hade smugglat med mitt tjusiga paket i väskan *L*. Givetvis.....så talade jag om för servitrisen att B fylld år....*Fniss*. Vi beställde in förrätten,väntade lite med varmrätten & desserten. Fram kom en ur personalen med en flaska champange ! DET var väl trevligt! GOD var den dessutom.Jag tycker ibland att skumpa är lite "surt". (får man INTE säga: TORRT,heter det...) B. fick sin paket & öppnade,han blev jätteglad för biljetterna.Resten av maten beställdes & vi åt gott & drack några öl till. Det var bra mat,bra service & ett trevligt ställe,så dit kan vi tänka oss igen. därifrån en liten promenix ner till Haga & "Solrosen",vi hamnar ju nästan alltid där *S* Fick sms från Bodil att vovvarna var rastade.
vi blev inte sååå långvariga ute,trötta var vi,men KUL hade vi iaf! Patrik hämtade oss & vi åkte hem & nannade ködden.
Fredag:
Hastigt blev det bestämt på torsd. att vi skulle till Sollebrunn för att valla,så ngn sovmorgon blev det INTE....Helene kom & hämtade oss vid 10-tiden.
Vallningen gick riktigt hyfsat med båda våra vovvar! Jag var väldigt nöjd över Piwo,han lyssnade mkt bra på mig .
b. tränade lite hö/vä,med Strega,funkade bra. vi ville änna ha vallat NÅGOT innan kursen i skåne på onsdag...
   Ett par timmar höll vi på & var rejält trötta då vi kom hem....
        Maria,Patrik & Nova kom på lite födelsedagsfika,de kunde inte på lördagen eftersom det skulle på en kompis 25-årsfest.
Lördag:
Djursjukvårdskurs på klubben. jättekul & intressant!
Var tyvärr tvungen att asluta tidigt eftersom jag skulle handla tårtattiraljer m.m,hämta Oliver,fixa tårtan osv...Sen kom resten som ville ha födelsedags- fika!
   Birger ringde & grattade,han & Marina var i Brasilien....Han sa att folket saknade oss *S*
Söndag:
En morronsväng med Bodil,hem & fika....Sedan åkte jag till Kvibergs marknad,kände änna för det idag. gick där en bra stund & var inte hemma förrän kl.14 Fikade,ut med vovvarna & sedan planterade jag mina jordärtskockor,ska bli kul att se om de tar sig! Slet som ett djur med vårt stora fågelhus...*stön&pust* TUNGT är det,hade bestämt mig för att flytta det till ett bättre ställe. Stolpen fick jag ner,men huset orkade jag inte lyfta på,AV gick ju an....Armarna var som gele.....
        Vilade ett tag,nu var jag jättetrött!
Kikade på tv lite,inget att ha,så jag gick ut med hundarna istället & sen kom B. från jobbet & nu sitter jag här,men inte länge till.....
Orkar jag,så tänkte jag lägga ngt spår till jyxen i morgon....
***********************************************

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards