Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Gittan - 21 mars 2008 12:22


I går vart det kurs-time igen,har ju inte varit med på 2 ggr. Mycke kontakt & linf blev det. Gruppen delades upp så Bodil tog ena halvan & jag tog 1-orna. De drillades ganska hårt *L* Nån jädrans ordning får det va' !
Kul att såpass många kom,det är ju sas en extragång,eftersom det är påskveckan,men hela 12 st kom.
Efter de timmarna,då åkte Helen & jag till "Holmens Marknad" för att kika lite,det är kul. En fika & ett bloss utanför innan det var dax att köra hem igen. Rejält ont i kroppen,fötter & ben hade/har jag. Ryggläge direkt då jag kom hem,då började telefonen.....*suck*.
Var ner till dagis & hämtade grabbana,precis då vi kom hem,då kom Patrik & nova & Benny.....Fullt ös mao!
Magnus kom efter ett tag & hämtade busfröna & Patrik åkte hem till sitt,DÅ la vi oss för att vila en stund. Handla behövde vi göra,så vid 20.30-tiden åkte vi till OBS. Nästan tomt...GÖTT....Helen *L* mötte vi där....Hon hade varit på Foderföreläsningen på klubben.
Vi fick inköpt det vi behöver till påskafton,då kommer Anki & Helene hem till oss. Hem,tv en stund & sen bingen.Meningen var att vi skulle åkt & vallat idag .....MEN,inte i detta jävla väder....Alltså får det göras ngt nyttigt hemma istället! tog en rejäl sväng med jyxen i morse,först hästhagen,där tränade vi som igår,RIKTIGT BRA gick det! Sedan tog jag vägen runt klubben & "Tråkvägen" hem. *Burr* Motvind vart det där,inte helt bekvämt precis! Men just nu börjar det töa här,hoppas det fortsätter så! - BORT mä skiten......

Liiite påskpynt får jag väl ha......



                  Min Gps,den hade jag ju tänkt inviga idag ju......

Denna hitta Piwo i snåren då vi var & hälsade på birgitta.S   i onsdags.*L*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards