Direktlänk till inlägg 13 februari 2009

Besök på Säve Depå med grabbarna idag.

Av Gittan - 13 februari 2009 23:29

Klubben i morse,det behövde städas lite inför lördagens ledarutbildning,

+ att bröd & annat skulle plockas fram.Det tog längre tid än jag räknat med. (skitigt var det),koka vatten i vattenkokaren för att tvätta golvet *L*. Rent & fint är det nu.

Var hemma igen vid 12,då kom Maria en snabbis för att lämna lite papper (matrecept) .Jag skulle hämta grabbarna på dagis vid 15-tiden var det tänkt. Fick en ide om att vi skulle åka för att hälsa på Iris,hon jobbar på "Galaxen",ringde henne för att kolla. - Jodå,hon jobbade,men slutade kl 13.30.Det var ju synd,jag tyckte att hon skulle jobba över ett par timmar *S* men det tyckte inte Iris.Vi åker & hälsar på henne vid ett annat tillfälle istället. -Hmmmm,tänkte jag då,det är ju sportlov,då finns det nog andra aktiviteter. Fram med Gp för att kika. jodå,det var sportlovs-öppet på Säve Depå,Aeromuseet! DIT åker vi! Jag ringde dagis & sa att jag hämtar grabbarna kl 13 istället,det gick ju bra.Oliver & Rasmus tyckte det lät spännande då jag berättade att vi skulle åka & kolla på flygplan & helikoptrar. Ja,iväg for vi,det tog ju bara några minuter dit. Grabbarna gick in gratis & för mig kostade det 75:-,helt ok.DÄR fanns det grejer minsann! Det var faktiskt mycket intressant att vara där. Timmarna gick fort!

Jag hade sms:at ett foto på grabbarna då de stod jämte en helikopter till Anna,gissa om hon undrade vad vi höll på med ! Sååå nyfiken hon blev!

                                http://www.pixbox.se/alb1010216" target="_blank">Här är foto från det!

                             Länkningen vill INTE ....

                              www.gittanth.pixbox.se

Vi var inte hemma förrän 15.30 igen.Då var vi trötta.Benny,som hämtat Anna på jobbet,kom strax efter vi kommit hem så då blev det fika givetvis & grabbarna berättade om planen & så, & visade sina plan som vi köpt där.Varsit fräckt stort vykort med Draken & Viggen hade de köpt med.

Även Magnus kom från jobbet,han hämtade hem resten av familjen.då de åkt,DÅ först kom jag iväg till affären,jättetrött var jag,men även hungrig!!!Jag inhandlade attiraljer från ett av recepten Maria lämnat,det blev en god middag då den väl var klar.SEN vilade jag en stund innan det blev dax att kika på " Lets' dance". Hundarna,som varit med hela dagen,in & ut i bilen,ja,de var lika trötta de! Sov som grisar hela kvällen!

       Nu ser jag fram emot lördagens utbildning! vi brukar ha himla kul på dessa! Det är Märit från Studiefrämjandet i Borås som skall hålla i det hela. Kan tänka mig att det blir en del rollspel & annat sattyg....

       " Positivitet & stresshantering" är ämnet vi ska avhandla. Jag hoppas det kommer många av klubbens instruktörer/ledare med......

        Patrik var här häromdagen med Nova & Leon,han tog lite biler på

                  Nova & Strega.

(kanske lite strul med länkarna)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards