Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Gittan - 4 februari 2009 00:26

00.18.           Natti/Morning!


                    Till mina BARN! Anna & Patrik

                             Följ länken!

- Ja,då var det dax för sonens födelsedag då,27 år idag...Anna fyllde ju 30 i söndags. Party-party på fredag.
     Efter kl 24.00,ja då får vi väl sjonga för mig då...*S*
Har velat väck word-programmet på datorn, -HUR? Ja,det har jag ingen aning om men borta är det.
       MMS-skickandet hit var ju inte eller lysande precis,men EN bild kom iaf....
       Har tränat med jyxen,Strega har jag lust att slå ihjäl ibland.....Inte för att hon är obildbar,utan för hennes jävla uppträdande gentemot vissa andra hundar. Jag blir gaaaaalen...Jag VET att det inte hjälper,men jag är trots allt bara en människa & även jag tappar då & då tålamodet,så är det bara.
Nä, dax att dejta John Blund.

Ovido - Quiz & Flashcards