Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Gittan - 23 mars 2008 19:55

Påskaftonen tillbringades här hemma hos oss tillsammans med Anki & Helene. Vi hade himla KUL! så mkt goa skratt det vart under kvällens gång!

Benny var kock,jättegod mat blev det. Till förrätt åt vi en macka med ruccolasallad,getost,olja..såååå gott. Middag: Lövbiff som stektes & rullades ihop & då hade de blivit fyllda med Pesto,en väldigt god smak blev det.Klyftpotatis & pepparsås till dem. Desserten fixade Anki & Helene. Äggtoddy (Koggel-moggel *L* (Polska),persika,jordgubbe & grädde. Riktigt mumsigt!

MÅNGA FOTO HÄR!

Jag hade tänkt göra en fräck "slideshow",men det gick tyvärr inte.Men många kul bilder blev det...Då natten smög sig på,ja,då vart man änna trött..Jag slocknade FORT kan jag säga! Vaknade på morgonen med en riktigt gooo hövvevärk...(självförvållat) men inte trevligare för det!

        Tog jyxen ner till klubben & träffade Nilla där.

Sen var dagen i övrigt väldigt luuuugn....På em. körde jag bort tll masten & lade varsitt spår till hundarna,kände att de behövde aktiveras med ngt vettigt. Träffade Hass & Harley,å i stod & tjötade en stund. då Piwo gått nästan hela sitt spår,då började det snöa....blev liiite nervös *S* med tanke på att Strega skule ju ta sitt med innan jag kunde åka hem,ville ju inte lämna snitslar & så....Men det gick bra& då vi kom hem så plockade jag ordning på prylarna som jag bar slängt in i bilen.

       Nu har jag suttit & fixat med bildern,det tog ett tag...& när jag sen inte kunde göra som jag tänkt,ja,då fick det bli som det blev!


http://gittantholin.slide.com/?mode=tp

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards