Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Gittan - 25 mars 2008 20:49

       Lite foto från fältet nu i em/kväll. Strega & Ramsey

                               

                   Rico,Disel,Strega & Ramsey


                                  BUS-hundar i snön!


                                LEK dådå!!!

                            - VOV-VOV!!!


Gick ner,sommarskor på bilen ju..Fältet alldeles orört då jag kom,det var snyggt. Men det ändrade vi snart på hundarna & jag *S*. Lite träning & bus blev det.Så småningom kom det några tappra själar,de som kunde ta sig hit i snön.Vi höll inte på så länge/mkt,för vi instruktörer skulle bort till lokalen för att få 2:a TBE-sprutan.Sven skjutsade oss hem,det var gött...ont i både fötter & ben. Spagetti & en go köttfärsröra till middag/kvällsmat blev det.

       I morse gick jag ut med Bodil,sen hem en sväng,sen iväg med Bodil till plantagen. vi skulle köpa present till Lena som idag fyller 40 år. Vi köpte en hel gäng tåliga stenpartiväxter,det passar hennes tomt.Därefter hem till Lena & sjunga & HURRA!

  Maxi,bostonvalpen,ja,hon hade änna växt sen jag såg henne sist *S*. Go tårta & goa kakor samt gött fika blev det! Precis då vi gick,då kom det fler gäster.Hem,försökte vila,då började telefonerna...*S*.  Alltså var det lika bra att gå upp igen.Hundarna fick mat & sen började vi traska i snön ner till klubben.

Nu tänker jag ägna kvällen åt INGENTING! Lägga mig tidigt & SOVA!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards