Direktlänk till inlägg 28 januari 2008

Lite av varje....

Av Gittan - 28 januari 2008 22:29


Morgonens tur blev till klubben. Tränade lite,lite*L*
Ska snart köra Piwo till Centralen,Emmes bil var trasig *suck* Alltid lika kul med bilar som krånglar....
       Nu blir de borta ända till slutet på februari.
Men sen är det lov & annat,så då är han hemma ett tag igen.
Har tagit bättre foto på burarna & bilen nu.Så nu väntar jag på att se resultatet på blocket.Lade ut bilen för sig.

   Dammsugaren behöver fram: - VARFÖR hoppar den inte fram av sig själv & jobbar då?????
***********************************************
                Här är ett smakprov från Oakley's !
<a href='http://www.oakleys.se/film/oakleys_medium.wvx'>OAKLEYS</a href>

************************************************
NU ligger bilen ute!
Fick ändra IGEN på burannonsen,det stämde ju inte...*muttrar*....*S*
                             ***************
22.20
        Körde Piwo ner till centralstationen,han blir sååå GLAD då han träffar Emelie! Tåget skulle gå 15.07,så Strega & jag var kvar en stund innan vi åkte hem igen.
Det rings på bilen...*L* Bra det..Var några här & kikade på den..Shittt,vad jag fick skynda mig ut & fixa till den lite *S* Alla vet ju hur en BRUKSHUNDSMÄNNISKAS bil ser ut *S*. De ville ha en bra jobbarbil,skulle höra av sig igen.
Var ner till klubben & öppnade för "Öppet hus",tränade då lite agility,hon är supersnabb den lilla häxan! Lurade upp henne på gungan med,hon tycker den är läskig. Nu ligger hon & sussar gött...
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Ovido - Quiz & Flashcards