Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Gittan - 14 januari 2008 13:52


Morronrundan blev tillsammans med kärringarna Eriksson *S* Dvs: Bodil,Maja & Soffie. Vi tog en rejäl sväng runt Tolsered gård bl.a Mötte Madde med Alba (Appfenzenner).
Då jag kom hem så gick jag ut i trädgården & portionerade ut 16 kg benmjöl. Strega fick vara i hundgården ett tag,skadar inte att träna även på det. Efter det så tränade vi. Framåtsändande till kon,fritt följ,hopp. Hon är verkligen på G!!
           Tanken var sen att jag skulle städa lite,men fastnade här...*jä**a Vovve *S* *

Chattade lite med Emme igår kväll,hon hade vallat för första gången med Piwo......
// - Shit...han är ju helt loss,TUR att du sagt att jag skulle ha lina på...//     He,he,he......Han kan & VILL......

- Nä,jag får nog göra lite nytta inne med. Synd att SOLEN försvann,det var å gött när den lyste......

Ovido - Quiz & Flashcards