Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Gittan - 23 januari 2008 12:28


     Traskade ut till skogen idag med,det är så gött!
Hade med uppletandegrejer för att träna lite.Hon är ff skeptiskt till att komma in med främmande föremål,men jag är mer enveten än en åsna....Alltså kom grejerna in *Fniss*
Har nu anmält & betalat in för tre tävlingar.....Orust,Kungsbacka & Tjörn *S*. *kännerpiskanvina*
F.ö så ska jag väl inte göra så mkt idag,det har ju varit en del nu.
Funderar på om jag ska gå ner & sättapå lite fika igen
                    - Jaaaa,det gör jag!

13.50.      Fikat & klart!
Har ÄNTLIGEN fått en tid till ortopeden,så dags nu när båda fossingarna är kass OCH axeln,som jag f väntar tid för.
Har varit duktig & fotograferat värdesaker här hemma & lagt över på cd.Sen är det ju olika vad som betecknas som värdesaker iofs....MEN,om det skulle bli inbrott eller så,då finns ju det ngt att gå tillbaka till. Ska lämna skivan till ngn annan ...*L*
     Jag kikade på damm-ätaren,men den var tyst & stilla så jag drog mig tyst tillbaka.
Middag? Njaeee.Det blir nog baconlindad köttfärslimpa med ngt gött i,tror jag.
Sven ringde,NU har "vi "ÄNTLIGEN fått tag i en container!!! Den är verkligen efterlängtad på klubben.Den göbben har ju länge haft problem med sin axel,han med. Det blir trol. operation där....HUR blir kursen dådå:
Han opererad & kanske även jag,Bodil som inte kan komma då hon jobbat natt...*S* Vi får väl köra distansträning ! ALLT går att lösa.....

Ovido - Quiz & Flashcards