Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Gittan - 24 januari 2008 18:20


Det blev en runda med "kärringarna Eriksson " i morse *L*. Vi gick runt pölen.
Då jag kom hem så blev det städning,rent både uppe & nere *gött*.
Tog rast från städningen & gick runt nere bland alla villorna med Strega,vi gjorde lite inkallningar,kvarsittning & ligga kvar. Det mesta "tittiga" börjar försvinna hos henne..*äntligen*
       Till middag blev det rester från häromdan': korvstroganoff & pasta.
       Har haft intensiv sms-kontakt med Nilla *S* hon har försökt med ALLT för att byta bort sin söndag på jobbet....MEN,det gick inte *synd*. Meningen var annars att hon & Mile skulle hänga med oss ut på lördag. Benny & jag har bröllopsdag då. Jag har bokat bord på.....,Helene skall däremot med. Alltså fick jag ringa & avboka en plats idag,det var ju såååå jädrans synd...
- Men,men Nilla: Det kommer fler dagar!!!
Systersonen 13 år idag,skulle vart dit nu i em,det blir i mörrn istället.
                   I morgon blir det BILDAGEN!
Benny åker & skriver på SIN bil & MIN ska hämtas kl. 14!
                      Ska bli väldigt roligt!
          Mondeon är till salu för hugade spekulanter....
Piwo kommer hem ikväll,messade Emme & frågade om de var på väg....DET var de inte. Först vid 22-tiden kommer de. Han har ju inte varit hemma på nästan 3 veckor nu,så det ska bli kul att få hem honom. + att träffa Emelie givetvis.
        Vad som närmast står på schemat det är väl handbollsmatchen

Ovido - Quiz & Flashcards