Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Gittan - 20 januari 2008 18:24

Segt idag.....Men vi har haft Oliver & Rasmus här hela dagen.Anna åkte upp akut igår,hon har mått så himla konstigt.Prover har tagits på vårdc. & de visade väl inte rätt någonting....
Gårdagen tillbringades alltså på sjukhuset & massa prover,rtg m.m gjordes. Det hittades inget då.......Hem igen,men på natten fick hon åka in igen....Därför var grabbarna hos oss idag,eftersom Magnus var med på sjukhuset. Strax innan 16,var de hemma igen,nu med en diagnos: Hjärninhinneinflammation.......Inte konstigt att hon mått skumt då...Det är tack&lov den "snälla" varianten,den som är virusburen. Det kan vara borrelia eller tbe,svar kommer hon att få i veckan som kommer.
        - Men så skönt att få en förklaring & diagnos.....
Nu går hon alltså på antibiotika,ifallomatt det är borrelia eller tbe.

              I fredags köpte vi en ny bil! - Till MIG!!!!!
Jag får den på fredag,det skall in motorvärmare,vinterdäck skall på & den ska reggas.Det är en Citroen family. Det ska bli roligt. Nu är jag utan bil i en vecka,för Benny har min till jobbet. Mercan är såld,det vart ju eg. mondeon som skulle säljas *L* men nu blev det så här.
I morgon får jag ägna mkt mer tid åt Strega,hon har ju inte varit prioriterad idag sas....

Ovido - Quiz & Flashcards