Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Gittan - 30 januari 2008 12:42


10.35.                   

Just fikat efter en go tur i skogen,en halv semla va' ju inte fel.*L*
Nu försöker jag förhala städning av bilen, *S* det kommer några i em. för att kolla. Tidigt i morse ringde en kille som ville komma NU & kika,men jag sa att han får återkomma i kväll.Avtalad tid är avtalad tid,tycker iaf jag.
         Eftersom det är hundfolk som ska kika så skjuter vi upp ombyggnad av burarna,dumt att göra om dem 2 timmar innan en presumtiv köpare kommer,de var dessutom intresserade av dem,så chansen att sälja till en & samma köpare är ju lite större då.Kommer ihåg vilka problem jag hade att få tag i dem,de är måttanpassade till just denna bil. (som många andra givetvis,men de finns inte överallt)
   - Nä,jag får nog sätta igång.....*stön*
Bara tanken på att leka akrobat gör ju att jag hellre skulle sitta kvar här.....
************************************************
12.40.         Dammsugit klart bilhelv**et...*pust*.
En fika innan invändig tvätt. Jag fattar inte hur mkt jä**a prylar (hundgrejer ) jag har/haft i bilen eg...*S*.Inför nästa,ja,då ska det def. RENSAS.....När jag tittar på prylarna så kan man tro att det är en mindre lastbil jag har *fnittrar*.
        - Nä,fram med hink,vatten & trasor!

Ovido - Quiz & Flashcards