Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Gittan - 25 juli 2007 16:30

 Idag fick jag fotografierna som togs på hundarna & genast får jag beslutsångest *L*.ETT av dem,på båda hundarna är det som gäller.Jag hoppas få lite hjälp av DIG *S*.Gå in på "Omröstning" & ge din röst!


            Annars är det som vanligt....

Har just varit ute & tränat vovvar,valde en helt ny plats idag.

(för Strega iaf) En fotbollsplan där det förekommer en del störningar i form av förbipasserande hästar & annat löst folk & fä.NÄR hon koncentrerar sig,ja,då går hon RIKTIGT bra.Snabb & kvick i momenten.

              Fick ett påpekande från Peter,fotografen,att mailadressen på min hemsida är fel,får kolla detta snarast !

Nu ska jag ladda upp bilderna & sen ska jag testa den trimmern vi var & köpte på Jula. En bensintrimmer,det är nog gött att slippa förlängningskablarna tror jag.....

      Får dessvärre inte in fotona just här,lägger dem i "Pixbox" dådå.!!

          www.gittanth.pixbox.se



Ovido - Quiz & Flashcards