Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Gittan - 4 juli 2007 23:59

Skogen i morse,gissa om kläderna vart våta eller..*L* Tränade lite uppletande med båda. - Ja,ja...Strega har ju inte hajat det där ännu...Inte det heller. *S*
        Städade iordning ena lillarummet,bytte gardiner osv. Nu är ju DET tömt på allt som stått lagrat där......Tvättade golv m.m Sen ut med jyxen en & en.
     Strega är en HELT annan hund då Piwo inte är med.
Hon har ett lite underligt sätt att vara,har inte stött på ett sådant beteende förut på ngn av mina andra hundar.
Vi tränade en bra stund & hon gick som en klocka *Förvånad*. Sak samma då jag åkte iväg till skogn på em. Tog då först henne med mig en runda & samtidigt lade vi ett spår till Piwo.
  Hon är sååå otroligt uppmärksam & arbetsvillig då hon är ensam!
Då jag går med båda,då vare sig hon ser eller hör förrän jag tar i på skarpen....Hon ska hela tiden gå FÖRST,vilket hon inte SKA enl. mig. Fot & annat,det har hon då aldrig hört talas om. Jag kan bli fullständigt vansinnig på henne & DET hjälper ju föga.....Hon är som hon är -ff en otroligt omogen tonåring *S*
        I morgon fm. då blir det fikabesökare! Då kommer Nilla & Lillemor.
         Senare på em. ska jag hämta Oliver på dagis & sen är väl den dagen slut den med....

Av Gittan - 4 juli 2007 00:06

Regnet har regnat & regnat.....

Morgonpromenix med Bodil blev det idag. (igår) Skulle sedan till sjukgymnasten men insåg att jag inte skulle hinna.....Ringde återbud.Kvällen tillbringades på klubben & det REGNADE......*S* MYCKET....

Det här med att klippa ihop filmsnuttar,et tar sin lilla tid .,men kul är det. i synnerhet om det lyckas,vilket jag just NU inte vet ännu.....Jag hade missat en sekvens på Carina & Tierra såg jag.Nu ska vi se om det blev bättre!


 Här har jag fått ihop vallträningsfilmen (Tror jag *L*)
Vallträning i Landvetter


Ovido - Quiz & Flashcards