Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Gittan - 13 juli 2007 23:02


EN HEL DAG UTAN REGN!!!!!

Morronsvängen blev en sväng med mkt träning,i synnerhet då för häxan....Mkt fotgående,kvarsittningar,kontakt,läggande & ligga kvar.....
Hon blir lite mör.*S*
( & Piwo tycker att jag är gööööörtåkig *L* )
Hem,fika & sen iväg för att inhandla diverse ting infr "kalaset" i morgon. Köpte ett nytt öl vi inte sett förut,Tjeckiskt givetvis *S* Hoppas det är gott! Vi ska fira Magnus 30-årsdag,han var i Las Vegas då han fyllde.De hade svensexa för Johan,hans bror som gifter sig om 2 veckor. Jag hoppas det blir hyfsat väder eftersom vi ska grilla & sitt ute. Vi har köpt massa mumsfillibabba......
Eftersom lampan lyste på himlen så fick jag faktiskt gjort lite i trädgården,det behövdes.....
Efter det så åkte jag ner till klubben & tränade med båda två. Strega gick riktigt BRA! Det enda mom. jag inte gjorde,det var hoppet. (Hade ingen lust att plocka ut hindret *L* ) Även Piwo jobbade på bra,det blev inte sååå många mom. men ändå....Hem igen,städade lite & nu har vi nyss ätit middag *S*.
Tänkte mig ner i morgon för att köra lite agility ev. Hundarna behöver få sitt innan kvällens bravader *S*. Det blir vi & ungarna,men Oliver & Rasmus leasas ut till famor & farfar.Nova ligger ju där man lägger henne *S* (än så länge)
Nu är det dags för dagens sista fika!

Ovido - Quiz & Flashcards