Direktlänk till inlägg 16 augusti 2007

Ett trevligt besök i Halland.

Av Gittan - 16 augusti 2007 23:39


 I morse for jag ner till klubben,rast & lite träning.

Sen fika hema,därefter åkte jag iväg.Hade fått en bra vägbeskrivning av Anki,men Benny trodde att jag aldrig skulle hitta....*Fnysa*

Inte en enda gång behövde jag stanna,inte heller behövde jag ringa,utan jag kom faktiskt fram!

 - Oj, så härligt hon hade det....*suck*.Jag skulle defenetivt kunna bo där.....Men jag bor ju redan bra *L*

Det blir väldigt bra då vi ev. ska dit på en liten "Kickoff" *S* Gott om plats för både folk & hundar.Fika & mkt tjöt givetvis.Ugnsbakad lax & nyupptagna potäter, MUMS!

Efter det så "lurade" jag in henne i datorns värld *S*.

Vi fixade en blogg,början till en hemsida samt vovve-sidan.Vi kom inte iväg förrän vid halvfemtiden till GK:s. Det var inga köer alls,Anki ringde & kollade.Jag köpte en del kläder,både till mig själv & till de 3 småttingarna.Det blev även lite till jyxen förståss *L*. Piwo ska få en alldeles egen liten väska med leksaker i att ta med sig till skolan *S*.Den var lite tuff....Laddad med BRA hundleksaker dessutom.Några pösar levergodis blev det med. + lite till...Dessutom handlade vi till klubben.Engångsmaterial osv.Men mycket av det som fanns,finns faktiskt billigare här,på ÖB,tex....Altså släpar man inte sådant därifrån.

Kan tänka mig att åka neråt igen,inte bara till GK:s,utan till Anki.Dessutom hann vi ju inte kolla i NÅGON av de andra affärerna *S*

Då jag gick därinne fick jag ett samtal från en som undrade var jag/vi/CDF var någonstans....De skulle på kursstart....MEN,det är inte förrän NÄSTA tordag det!

         Det blev mao lite att lasta in i bilen.

Kl. 20.00 åkte jag hemåt,då jag kom hem hade Benny fika & macka klart,DET var gott då kan jag säga! Hundarna blev helt loss,precis som om jag varit väck en evighet *S*.

Har nu försökt komma underfund med hur fotonedladningen från min mobil funkar (glömde kameran),jag lyckades till viss del,men det återstår ff några foto från dagen. De kommer här:

- Ähh...Funkar inte med flera ju! Kolla på pixbox då!

               www.gittanth.pixbox.se



 
 
Linda

Linda

17 augusti 2007 06:56

Vilken tur ni hade att det inte var så mycket fölk på gekås.Vilken uuuuunderbar stuga hon bor i "ryser"!

http://lindaocarmen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Ovido - Quiz & Flashcards