Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Gittan - 22 augusti 2007 21:12

Vallning igår ja,fast utan Piwo då.....Helene åkte med oss & vi kom iväg strax innan 16. det brukar vara en jädrans trafik gm/förbi Angered/Gråbo,därför valde vi igår en annan väg. den var mkt bättre,vi var i Sollebrunn på 50 minuter.

Det gick väldigt bra med alla hundarna att valla,det märks att de börjar växa i både päls & hjärna.....I 4 timmar höll det på,vi var rejält trötta då vi åkte hem på kvällen & hungriga.Stannade till vid en tapp & köpte körv o bröd.

Då Helene baxat över sina prylar & hundar till sin bil & åkt hem så skulle vi titta på en film. Telefonen ringde....Hon hade fått stopp på Angeredsbron....- KUL!  Benny åkte iväg & bogserade henne hem,har inte pratat med henne idag så jag vet inte hur det gått med bilen. Filmen blev inget sett på,vi somnade...Dessutom försov jag mig i morse så Benny blev sen....

Klubben på morgonen,Linda fixade golvet inomhus & jag städade altanen,nu är det fint igen.Hem,sen tog jag mig i kragen & fick gjort lite i trädgården.Då Benny kom från jobbet så käkade vi & sen tog jag Strega ut till skogen.Vi gick & gick...Njaee,HON sprang *L* Var ut i 2 timmar,helt slut då vi kom hem...Det var Strega med. Inte blev det mkt kantareller heller,jo,dem jag gömt gick jag & hämtade *S*.In i duschen,DET var välbehövligt.Därefter åkte jag till Elin (Svarta_Katten) för att för Carinas räkning hämta 2 st klänningar.De är JÄTTEFINA! Elin har själv sytt dem,DUKTIG Elin!Det är "Medeltidsklänningar",Carina & co ska tydligen iväg på ngt sådant nu i helgen.Sandaler har jag bidragit med.Köpte några par då vi var i Brasilien & de är i läder.

I morgon startar våra kurser,det ska bli himla kul!

       Min student kommer hem i morgon,han har studiedag på fredag *L*

Emelie lämnar honom här till Benny,jag är ju på Kurs-starten. - Kan tänka tt det blir ett jädrans hallå då jag kommer hem...*S*

         Det ska bli spännande att höra hur veckan varit för dem,får ringa Emelie då jag kommit hem igen. Föreslog att hon skulle komma ner *L*,men det orkar hon nog inte.

                            - Nä,nu ska fikat på & glassen fram!

Ovido - Quiz & Flashcards