Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Gittan - 28 augusti 2007 23:07

Morgonpromenixen med Bodil,tog en runda runt pölen. Hem,fika & iväg till sjukgymnasten. Har så föbenat ont i vä. fot/ben/sida.Det känns som en go hälsporre.....*suck* Påtalade detta & fick det konstaterat.....Peter visade några övningar jag ska göra för att tänja fotmusklerna,det kortar lätt av sig pga smärtan annars.DET gjorde ont...testade då jag kom hem.

            Ner till klubben vid 17-tiden,ut med Strega en sväng.

Några nya i gruppen - Jättekul! Börjad med allmänt tjöt *L*. Sedan lät jag några "gamla" visa några av de moment som vi ska träna på. Det är alltid bra att se hur ett helt färdigt moment ser ut innan man själv ger sig in i leken*L*. Flest är det i Lkl 2, 3 i trean samt en i Elit. Nu denna termin är jag ensam,Carina tar sig an agilityn t.v.  Dessbättre så är det ju vana träningsekipage i de högre klasserna vilket gör att de hjälper varandra medan jag visar de nya tillrätta. Vi hade himla kul,en go gäng!

           Snabbt iväg för att hämta Strega om legat på altanen & in på plan igen *pust* Nu var det dags för OSS att gå med lite i Lkl1. Hon gick riktigt bra idag,höll en väldigt bra kontakt & var verkligen motiverad att jobba.

      Kallt som f*n blev det framåt kvällen.....Dags för varmare kläder helt klart. Hem till väntande fika & "Morden i Midsomer" *S*.Strega var TRÖTT,hon slocknade tämligen kvickt under bordet.  Fick tidigare under dagen sms från Emelie.Hon & Piwo hade tränat agility & allt funkade bra.

Jag påinde henne om att Piwo fyller 8 år i morgon*L*,så hon får väl hurra eller nåt för honom *S*.

                         Gå gärna in på denna länk & skriv på!

                      Swebus vill stoppa pälsdjur på sina bussar....

              http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Smex

I morgon flyttar Patrik,Maria & Nova tll sitt radhus.Jag har lovat hjälpa till med det jag kan,så efter morronsvängen åker jag iväg. De flyttar ngt närmare os,så nu kommer vi alla,dvs: Anna & co,Patrik & co & vi & co att bo som i en triangel.

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards