Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Gittan - 14 augusti 2007 19:13

                           Titta,så fint det blev!


      - Tack till: Carina,Henrik,Christel & sist, men inte minst Peter!               (fotografen som lyckades få Piwo BRA på bild *L* ) Tavlan är nu uppsatt.

I morse var det lite samling på klubben igen för att röja lite till.Jag var med en stund,skulle sedan till sjukgymnasten,DET behövdes......

Köpte med mig gott fikabröd hem,Benny är ledig denna vecka. Vi åkte till OBS & handlade,det behövdes fyllas på både här & där. Magnus & Rasmus kom en stund & då blev det fika igen.Vilade en stund,käkade middag & sen ut med hundarna.Badade båda hundarna DET var välbehövligt kan jag säga....Men,det var ingen hit för ryggen/armarna. Strax efter de var klara,då kom Peter för att lämna tavlan.vi satt på altanen & tjötade en stund.

I morgon ska Piwo till vet. för att få friskintyg inför gymnasiestarten *L*, -Ja,ja,vi får väl se hur det går,men det blir säkert bra.

                 Här är ett foto jag tog häromkvällen då Benny & jag satt på altanen. det var så fint med belysningen ....

 

Ovido - Quiz & Flashcards