Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Gittan - 17 augusti 2007 20:53

Till klubben i morse,sov ngt längre,var både trött & stel efter gårdagens bravader....Linda var där,så fika fanns klart. *Gott* Då jag kom hem igen så städade jag lite,dammsugaren fick jobba både uppe & nere,tvättade några maskiner med.

Det ble enkel middag idag *L* En fiskgratäng in i ugnen.Därefter tog jag jyxen ut till skogen,det blev både bus & träning. Jag hittade en gäng kantareller,dem gömde jag så gott det gick *S*. - Ska ha kantarellkurs nästa söndag nämligen,då är de kul om hundarna kanske kan hitta även "vilda" kantareller & inte enbart dem som jag "planterat ".Vi åkte till OBS, för att handla lite, inför morgondagens besök då vi kom hem igen.Då kommer min "gamla barndomskompis" Kicki,med sambo Thomas. Vi har inte setts sedan jag fyllde år,det ska bli kul!

Har just suttit & uppdaterat min hemsida lite,lagt in några foto lite här & där osv.

På söndag blir det förmodligen vallning,om vädret tillåter. Det blir då utan Piwo för han åker iväg på sönd.fm.....Tåg ska han åka *Fniss* DET har han faktiskt aldrig gjort. Men det går väl bra....Benny jobbar,så jag får alltså ta Strega då.

                 Här är en bild på Nova i Brassekostym!

Vi var ju tvugna att köpa en till,eftersom vi köpte till grabbarna....*L*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards