Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Gittan - 15 augusti 2007 21:44

I morse gick jag en "socialsväng"  (S)med hundarna Dvs: En promenix i koppel bland andra vanliga människor.Strega tar sig i möte med andra hundar,men hon behöver en liten påminnelse då & då. Väl hemma igen så blev det fika & sedan åkte vi för att kolla in förrådet igen som vi tänkte köpa.Men det blir inget köp där: EN MÅNADS LEVERANSTID!!!! Hur i hel***e kan de ha så dålig service???? Alltså får vi kolla vidare.Trädet vi tänkt fälla idag,ja,det blev inte heller fällt pga vädret.....

Kl. 11.10 hade jag tid hos vet. för besiktning av Piwo. En himla trevlig vet. som jag inte förut träffat. Han gick igenom utan några som helst problem,det blev en liten notering om slitna tänder *S*. Under övrigt: En lugn & trevlig hund. Det var ju bra,då är den biten avklarad.

Därefter ut till Mölndal,vi skulle kolla å Friggebodar där.Världens kö på E6,det hade hänt en olycka,undrar hur det gått för den föraren...*rysa*. Sen till Backaplan,hundmat,hundkakor + en ny länk till Piwo blev det på Huveröds. - VAR de Elenor som vi mötte i kassan????? Måste kolla.....

           Mötte Bodil på em.promenixen,vi stämde möte på klubben i morgon kl. 8.00 Då jag varit ute med hundarna skall jag åka ner till Anki,vår ordf.som bor i Falkenberg.Det ska bli kul att se hennes lilla stuga.Tanken är att vi ska till "Ullared",MEN,är det köer,ja,då får det vara......Men jag ser fram emot morgondagen!

Ovido - Quiz & Flashcards