Alla inlägg den 9 april 2008

Av Gittan - 9 april 2008 22:09

Måndag:

Det blev ingen agility,var alldeles för trött. Strega ville gärna *S*. Var bara där & tog en fika & var lite social.

Tisdag:

Träning i ridhuset. Det gick väldigt bra för alla som tränade! Carina kom en sväng & jobbade lite med Tierra.Var otroligt trött,börjar änna fundera om det är ngt fel på mig. -Ja,ngt sjukligt då alltså *S*.

Agnetha hade med sig täcket jag beställt! Jisses,så snabbt jobbat...EN TILL som är galen ! - Titta så fint det är! :

- Så fint & välgjort! Det blir fint till Novas säng!

 Det var gött att komma hem & stupa i säng för att ladda upp inför kvällens kurs..*man är väl liiiite galen ändå..*S* )

Åkte ner i tid,ville träna "rutan" lite med Strega. Funkade riktigt bra. Sen kom folket & det blev full fart.De är duktiga på att träna,stora framsteg har det blivit hos många! Då kursen var slut,så var jag med på Lkl 1 i platsliggningen,SEN åkte jag hem. Fötter & ben kändes som om de domnat bort. Jag får nog kolla igen ang. inläggen,om de verkligen är korrekta.Det är så ännu,efter flera  dgrs användande & det går ju inte.

Onsdag:

En kortare tur i skogen,tog bilen upp.Sen till sjukgymnasten DET behövdes! I väntrummet där "snodde" jag med mig en tidning. (Jag sa till *L* ) Där var en kul artikel om en hattklubb,som gjorde mig så GLAD! berättar om det i morgon,har ingen lust att stappla ner för trappen & hämta tidningen nu. *L*

        Em. blev mkt lugn,till middag stekt torsk DET var gott.

Sen var det dax att åka & prat hund."Vad säger hunden/Hundens språk", var ämnet. Bl.a så hade jag tagit med klotången....Enbart för att visa hur ett visuellt kropps-språk kan se ut..*Fniss*. Då Strega såg tången sjönk hon liksom ihop, öronen drogs bak...Hon drog ut genom dörren fort som f*n...DEN gillar hon inte! Då har jag ändå inte på ngt vis skadat henne med den. - I vissa läge så är de så attans roliga våra djur !

Det var även några "kärrabönder" där *L*. Ett par timmar förflöt fort & det var inte fel att komma hem & fika.

            I morgon är det kurstime igen,bra väder är beställt,givetvis.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards