Alla inlägg den 26 september 2007

Av Gittan - 26 september 2007 00:18

- Jag säger ju det: F*N vad tiden går fort! Skulle ju nanna ködden förut ju.....Hamnade på Blinge-sidan & då var det kört. Nu ska jag iaf sova.

00.14.      Natti-Morning!

                       - Och här kom trötta jag tidigt i säng ja..*S*
                     Var ju bara TVUNGEN att testa! Nu skajag sova.


      

11.30

Stregas uppfödare, Lottie,hon är rätt cool *L*. - Vilken bedrift!
http://www.trelleborgsallehanda.se/article/2. OCH till min stora glädje & lättnad,så såg jag i hennes gästbok att det finns FLER 3-färgade border som har det svårt med hjärncellerna ibland! Alltså är det bara att jobba vidare med att försöka locka fram FLER celler......

Nu på morgonen tog jag med Polly ut,Bengt har blivit sjuk.Det blir en sväng ikväll med + klubben i morgon.Då jag kom hem så tog jag fram köttet jag rotade fram från frysen igår.Nu puttrar en kommande gryta på spisen...MASSOR med goa kryddor i!

Med lite tur,så kan kanske Benny komma hem ngt tidigare idag,då skall vi åka ner till Engelsons i Falkenberg,det blir kul! De har mkt BRA hundkläder.

Vi upptäckte att klubbens sida låg nere....Det är väl ngt tekniskt missöde,vi hoppas den är igång så snart som möjligt igen.

Fick sms ifrån Piwo *S* Han tränar lydnad & agility,en simtur skulle han ta med.

                                 - Nä,nu är det fika-time!

Jo,det blev Engelsons! Köpte 3 par strumpor...*S*. Provade skinnjeansen,de var väl ok,men inte så ok att jag köpte dem.Provade även ett set med jacka & byxa,då vet jag vad jag ska köpa om de rear.Det blev skjortor till Benny & julklappar till Patrik. Vi gick in på ngt som hette Falkenberg outlet...DÄR fanns det MASSA roliga & bra saker! Billigt & bra var det med. På hemvägen stannade vi till & käkade middag,det var välbehövligt. Nu har jag varit ute med Polly & Strega & jag är trött.

                                       Kurs i morgon fm.


Ovido - Quiz & Flashcards