Alla inlägg den 16 september 2007

Av Gittan - 16 september 2007 19:15

            Klickerkurs idag,nu är jag helt slut *L*

Var lite sen ner till klubben,hundarna behövde rastas & springa av sig lite innan dagens övningar. 2 av 3 anmälda dök upp....De hade inte fått info om att bil är nödvändigt.Kurserna är ju ute i skogen en bit ifrån där jag bor,så man behöver förflytta sig. Nu var det tur att vi alla fick plats i min bil.Tänk om det varit STOOOORA hundar...*S* Nu var det 2 småttingar som fick plats i knät.Ringde den saknade personen,h*n låg & sov....
                 - Är det IDAG den kursen är..?????
Alltså väntade vi inte,utan åkte. Regnigt vart de,men det avtog så småningom. Tiden går fot då man har roligt! Alltså gick tiden fort & klockan blev 14 & vi avslutade.
vi packade in oss i bilen & jag körde ner gänget till busshållplatsen. ALLA var trötta *S* Det tar på en då man jobbar intensivt i 4 timmar....En hel del prat emellan givetvis,presentation av bra böcker,länkar m.m FIKA icke att förglömma *S* De små jyckarna var jätteduktiga,fattade lätt vad det hela gick ut på,så här är det bara för ägarna att jobba vidare! vissa moment,trix m.m visade jag med mina hundar.
       Då jag lämnat dem då fick jag ta vägen om klubben igen för jag hade ställt in en del prylar från bilen så vi skulle få plats. Man har ju så mkt "braatthagrejer" i bilen.
Sen hem,hundarna fick varsin kaka & sen lade de sig i sina kojor & jag såg inte röken av dem...Jag fikade & lade mig i min "koja".
          Nu har jag gjort gårdagens middag *S*
Eftersom det blev käk hos sonen i går så hade jag ju liksom den biten kvar & behövde ta reda på köttet som jag tagit fram. Känner att jag är hungrig,så jag får nog skyffla ner ngt i maggen.....
         (håller på att ladda upp foto från Emelie,som hon tagit på Piwo i forshaga.) De finns på "Pixbox"

Ovido - Quiz & Flashcards