Alla inlägg den 14 september 2007

Av Gittan - 14 september 2007 20:15

                                   Morgonrundan i ett ösregn....

Vi tränade på lite av varje,Strega & jag. Hade antiskallet på i förhoppning att möta andra hundar *elakajag* & TURLIGT nog så mötte i Zingo & Smilla *L*. Hon gjorde ett försök till utfall & jag var beredd...Hon avbröt omedelbart. *BRA!* Sen satt hon vid min sida medan vi stod & pratad en liten stund. Har med stor framgång brutit kattjakt med.....Det blir nog bra i slutänden.

Fikade med Benny då vi kom hem,han jobbar kvällen idag.Kokade lingonsylt,den blev god.Tog med en burk till Sindby då vi tog en kissesväng. De skulle på kräftkalas ha,ha,ha.....INGEN av dem gillar dessa djur! Föreslog att de skulle ta med en Doggybag - JAG gillar kräftor *S*

Messade Linda& frågade om hon & Elsie ville åka med till Ikea en sväng,Linda hängde på. Vi var där en bra stund & givetvis blev det en fika med gooo mandeltårta till.....Köpte dessutom en del bra grejer...

                     Nu har Emelie varit här med Piwo,han ska vara hemma nästa vecka,för då får han ledigt. *L*. Jag var mkt nyfiken på VADdet var som Emme tränat honom på / i...... - Jo,han skulle ligga  *hemligt* & *hemligt* samt *hemligt* över sig. *S* Hon visade, & de var jätteduktiga! Det kommer foto & filmsnutt så fort Emme fixat till sin dagbok! Det var BRA jobbat!

Eftersom det är hon som tränat så tycker jag att hon själv ska få berätta & visa resultat. - SÅ NU VÄNTAR VI EMELIE!!!!

            

Ovido - Quiz & Flashcards