Alla inlägg den 9 september 2007

Av Gittan - 9 september 2007 16:28

MEN,det är ju självförvållat !

Vi hade himla trevligt igår kväll. Helene fixade en go förrätt bestående av lax & skaldjurspate',med ett mkt gott vitt vin till.

Middagsreceptet hade jag hämtat ur "Sopranos kokbok",

Maffioso-käk mao *L*.  "Ägg i skärseld",det låter det va' ??!! Gott var det.Lagom till vi skulle äta så kom Anki.S så det blev mat till henne med givetvis.Hon skulle hämta min cykel som hon ska låna ett tag.

Det är väl tur att jag fått tillbaka internet igen,det är ett elände att vara utan ju!Patrik & Maria,som nu flyttat till sitt radhus har snart avklarat renoveringen av köket,dom hänger i !

Emelie har just varit & hämtat Piwo,de ska till Forshaga för ytterligar en vecka.Hon har ngt projekt på G som hon inte talar om vad det är....Piwo ska alltså tränas att utföra något,det ska bli lite spännande att få höra om det så småningom. *L*.

Fick sms för en liten stund sedan ifrån Therese (Tezze & Ebba),att nu är de på väg hem. Hon hade klarat av slutprovet i "Rally-Lydnad" med nästan full pott,ETT litet slarvfel bara....37 av 38 rätt,DET tycker jag var väldigt bra gjort! Så nu har CDF en utbildad instruktör i en grenen med! NU återstår för Therese att utbilda oss andra......- Stackars henne. *S*

Eva-Lotta (absolutradar.se) har idag visning av sin gård,jag hoppas hon får BRA betalt för den! Det ska bli kul att åka & titta på den "nya" gården!

I morgon ska Helene & jag åka iväg för att ta ett gott & VARMT bastubad i infrabastun! (Stenungsund) Det växlande vädret är ju inget som gynnar min arma kröpp precis...*L* Inte blir det bättre av att jag har besvär av hälsporre heller...Det gör ONT. 3:dje veckan nu,den vägrar ge med sig.

                                  MEN...ANNARS är det bra!


Ovido - Quiz & Flashcards