Alla inlägg den 12 september 2007

Av Gittan - 12 september 2007 22:50

Ringde vårdcentralen kl.8 i morse & fick en tid redankl 9.00 *förvånad*

Hade beställt tid hos den läkare som jag tänkt mig gå till där,eftersom min privata "gamle" dr.sen 20 år nu ska sluta. *Shiit..* Hon visade sig vara  mkt trevlig,så jag frågade henne om det var ok att lisa mig hos henne.Det var det. -Bra!

Ngn cortisonspruta ville hon inte ge i foten,då det på senare tid framkommit att fötternas muskler tar lättare skador än man förr trott, vid upprepade behandlingar.Jag vill ju givetvis inte medverka till en försämring för fossingarna behöver jag ju....Voltaren & smärtstillande,det hade jag redan hemma så ngt recept behövde jag inte.Hon skulle dessutom skicka en remiss till en ortoped,där ska jag få hjälp med inlägg för fötterna.

            En sväng till klubben därefter,Bodil,Linda & Lillemor var där.

Sen hem till Bodil på en fika *S* & sen hem & fika.....

                Var iväg & handlade på OBS & Bäckebol zoo.

På kvällen åkte jag till klubben igen,ville gärna se hur onsdagsgruppen var.Vi var med & ränade en stund & Strega var även idag mkt duktig. KUL att hon börjat praktisera vad jag försökt nöta in i skallen på henne *S*

          Fick ett sms ifrån Piwo *L* I morgon är det dags för det "Hemliga projektet",de var lite nervösa.....Får väl höra hur det gick antar jag *S*

         Nu har jag precis rivit en masa parmesanost,gav upp då jag för 3:e gången fick tummens knog i rivjärnet *ont&blod*.Har även frusit in bacon i portionsförpackningar.Trött är jag,nog dags att sova...Kurs i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards