Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Gittan - 31 oktober 2007 16:34

I morse blev det en go promenix runt dammen ihop med Nilla & Bodil + fika!

Då jag kom hem så fixade jag till två olika gravdekorationer,en till de två-bentas & en till Bamses grav.Lite ädel-en,grankvistar & små fina äpplen.

Körde först till Kviberg,där var mkt folk i farten.Pratade lite med dem som låg under stenen *L*,berättade lite om barnen & deras barn....Städade upp  runt om & tände en gavlykta. Det blev riktigt fint. Men dt är ju eg. NU,då det är mörkt som man ser hur vackert det verkligen blir på kyrkogårdarna. Sen blev det Djurkyrkogården i Backa,där ligger Gamle Bamse....Det är ff. efter så många år, känslosamt att klappa om hans sten & säga att han är en FIN kille......Tände ljuset för honom & lade dit dekorationen.

          DÄR är det verkligen mkt "pyssel" på de olika gravarna *L*

Det får eg. inte finnas sådant,men många vill ju ge sina bortgångna djur en fin sak kanske.Det är ganka gulligt,tycker jag,då man läser på de olika stenarna: Putte kanin,Molly undulat osv.

       In på skarviks rökeri på hemvägen & köpte deras goa laxbakelser! MUMS! Helene skulle komma & leverera hundmat & då var det gott med en sådan till kaffet!

       Nu har jag varit ute med jyckarna,usch,vilket väder det slog om till. Det var mkt härligare i morse ju! Hade tänkt mig ner till klubben,men har tänkt om. *L*.

**************************************************
********************************************

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards