Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Gittan - 19 oktober 2007 21:04

19.10.             

I morse blev det klubben *S* (som omväxling),Linda & Lillemor skulle köra lite agility. Jag hade iofs tänkt gå i skogen men jag ändrade mig. Körde platsliggning direkt då jag kom in,börjar bli en bra vana nu. *L*
            Vi blev kvar en stund & både lydnad & agility blev det.Carina ringde & frågade om jag ville hänga ed & spåra,men jag kände att jag inte orkade det idag. - Synd,det hade varit roligt!  Fikade med Benny då jag kom hem& sedan satte vi igång med hundkojan (vind/regnskyddet) som nu äntligen kommit på plats i hundgården. Det blev riktigt bra,& nu kan hundarna lämnas ute om det kanske inte alltid passar att ta med dem. De har varit där förut med,men då enbart kortare stunder.Nu har de ett bra skydd för väder & vind.
- *Phuuuu* Jag hittade kaklet trots allt..DET var väl tur! Det stod allt nere i källaren ändå. (gömde sig bara igår *L* ) Vi var iväg till OBS & handlade lite inför morgondagen,dels skulle vi ha ngt med oss till Lördagens KM i vallning. Det är i Sollebrunn. Vi åker tidigt i morgon & blir väl borta hela dagen. Sen på kvällen ska vi käka räkor & annat tingelangel *L*.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards