Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Gittan - 7 oktober 2007 23:13

- Å hejåhå,så fort helgen försvan *L*

Fredagen ägnades åt städning.På kvällen satt vi & åt lite god mat med tillhörande drycker....Emelie kom med Piwo vid 19-tiden, & berättade lite vad de gjort under veckan.Det låter som om de har himla kul där på skolan.

-Tänk vilka möjligheter till utbildning det finns.....Annat var det på min tid *S*.

Lördag morgon,ner till klubben & "Småtassarna",Linda skulle ev. vara ensam & det kan bli lite jobbigt med såpass många. När jag kom ner så hade Emelie varit där i flera timmar redan *S* Ann (mamma) var både trött & frusen.Nu blev det så att Therese kom,hon hade frisknat till,alltså behövdes jag inte där. Nilla kom vägen förbi på en fika,även Lillemor.Senare på em,så var vi hos Patrik & Maria en stund.  Till Nilla skulle vi senare på kvällen för en "Tjejträff" & DÄR hade vi kul! Många trevliga människor med mkt blandad kompott att äta. Det var ett knytis & det är alltid kul! Man vet ju liksom inte vad det blir.Var inte hemma förrän vid 2-tiden....

Söndag: Trött!

Sov ganska länge & det var gott! Har inte heller tagit några speciellt långa promenixer idag,foten gör ont & behöver vila.Hundarna tyckte nog att jag var görtråkig,men det får de tåla! Piwo åker inte förrän i morgon kväll. Han skulle kanske åkt idag,Emelie hade studiedag,men det var några som kanske skulle spåra & då ville hon vara med,nu blev det inställt,så alltså stannade hon hemma.

Vi hade Anna & co på middag idag.Jag stekte köttbullar till ett helt kompani kändes det som! Glass blev det till efterrätt.

I morgon startar älgjakten här,så nu får man pejla läget innan man ger sig ut! Hoppas de skjuter ngn,jag har "beställt" blod av gubbarna...Älgen tappas ju iofs inte,men med lite tur så kan det bli en skvätt ändå.

http://www.pixbox.se/alb583108

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards