Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Gittan - 2 oktober 2007 22:34

Frukost med Bodil! Hon hade haft min bil till jobbet så det blev änna bra med en kopp innan morronpromenixen *L*.

Sjukgymnasten sen,DET behövdes.Hälsporren är för jä**ig....Vilket gör att hela kroppen blir felbelastad. Väntar ff på tid hos ortoped, & DET lär väl dröja kan jag tro.Tog vägen om Plantagen på hemvägen & köpte höstblommor.Jag hade faktiskt tänkt ägna mig åt det då jag kom hem,men kände att det får nog vänta till i morgon.

Nu ikväll har jag haft kurs & gått kurs.De är så himla duktiga de som går 2-Elit! Vilka framsteg de gjort! Jättekul!

Är VÄLDIGT nöjd över Stregas prestationer på plan ,hon jobbade superbra i kväll. *glad*.

Känner att det bör bli ett ngt sådär tidigt sänggående ikväll.Hade tänkt pyssla lite med hemsidan,men det får vänta. Syrran hade varit här,hon hade väl sina aningar om att jag var på klubben,hon hade sett alla bilarna utanför.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards