Direktlänk till inlägg 17 maj 2007

Skruva,såga,borra......

Av Gittan - 17 maj 2007 23:28

I morse var det meningen att Bodil & jag skulle ta en sväng i skogen med fika.....Vi hoppade det...Regnet öste med *L*.

Fikade hemma med Benny istället.Vi åkte därefter upp till Östra för att hälsa på svärfar.Han är riktigt pigg nu & det är möte i morgon om hans placering. Sedan åkte vi till Rabattfynd,vi behövde ha en liten upplysning om fläkten vi köpte där för några år sedan.- Där var det REA!!!! *S*.

Vi inhandlade ett antal nya kastruller,stekpanna m.m,som är anpassat till bla. induktionshäll,vår nya spis är en sådan.Bra rabatt fick vi,eftersom det blev en del....Det blev även ett nytt våffeljärn & en brödrost.

Därefter handelsboden hemma,där fick jag en ny telefon! Min var ju ngt "robotaktig". Det innebär att jag har bytt operatör & har snart Telenor,men med samma nr.- Kan säga att jag ff är skeptisk..*L* Frågade grabben FLERA ggr VAD är hållhaken då??? *S*. - Det är ingen,vidhöll han. Ok, jag får väl lita på det dådå....Betalade inte ett öre....Ny tfn,datorkabel,verkar ju bra.....

Får iofs betala en anslutningsavgift på 250 kr vid första räkningen,men det må väl var hänt.

Sedan satte vi igång med köket.Nu är ett flertal skåp på plats,det börjar se riktigt hyfsat ut! Vid 21-tiden slutade vi,nu är vi rejält trötta....Jag tog en sväng med jyxen ut i regnet,det var riktigt avkopplande....

             I morgon blir det mer kök då Benny kommer från jobbet...

                           Gittanth.pixbox.se

 
 
Nilla

Nilla

18 maj 2007 18:34

Ja du det blir riktigt snyggt i köket, ska bli kul att fika inviga det *L*

kul med ny mobil *S*

Ha ha jasså svinet är badat *ASG*

Vi höres...kramelikram

http://vastgotaspets.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards