Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Gittan - 16 maj 2007 14:04

Ute med Bodil & vovvar i morse,Bodil hade fika med. *L*

Hem,bytte om & Magnus kom för att köra mig till stan: Jag TYCKER INTE OM att köra i stan.....Jag skulle på röntgenpå axessakuten. Kom i precis rätt tid. Rtg & sen en lång väntan,skulle tydligen på ultraljud med....TID tog det...Kom så småningom in,en jätttrevlig läkare träffade jag!

Bilderna visade lite förändringar,men inget alarmerande...Ultraljudet visade vissa förändringar,men förmodligen inget alarmerande...*L*  3 vätskeprover skulle tas,det var inga dåliga verktyg!! - Hade jag varit spruträdd, ja,då hade jag nog dött...MEN,nu är jag inte det,är tvärtom väldigt härdad vad det gäller sådant,så det var nema problema.

Svar får jag om ca 2 veckor.

Nu har jag suttit & skrivit diplom,det är ju en del pappers-arbete då det är avslutningar på kurserna.I kväll är det dags för diplom/prisutdelning på klubben,ska bli skoj! - Som alltid!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards