Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Gittan - 9 maj 2007 13:21

   I morse tog jag antiskallet på Strega då vi gick ut.

Turligt nog så mötte vi både katter & hundar *S*,hon var betydligt tystare kan jag jag säga. Mycket belöning så fort hon blev tyst...Har testa med lek/kamp/belöning vid dessa möte, men får INGEN respons. Alltså får den lilla häxan finna sig i detta. Det blir så bra såååååå.

Då vi ko hem så städade jag rent på golvet i köket,ser riktigt prydligt ut *L*. I em. ska vi iväg för att inhandla golvet tänkte vi + att vi hälsar på svärfar som ff ligger på Östra. Han är betydligt bättre & kan nu gå med rullator igen!

Patrik & Maria har fått sålt sin lägenhet,papper skrevs idag! - Flyt har de!!!

Nu väntar jag på mejl från Norton Antivirusbolaget,skall avaktivera.Det följde ju med fritt vid köpet,men har nu gått ut.För att kunna installera Norman istället,så mste jag få bort alla småfiler som gömmer sig lite varstans,annars funkar det inte som det skall tydligen. Behöver tydligen en ny mobil,fok klagar på att jag låter som en robot......  

                             - kanske är jag det...*funderar*.....

Solen skiner & det är varmt där det är lä. Har lagt in några nya köks-foto i galleriet.

           Foto som Marianne tog i Lysestrand!

                             marianneo.pixbox.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards