Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Gittan - 11 maj 2007 14:47

INGET skrivet i almenackan idag. *skönt*!

Känner att det varit mycket på g det senaste,kroppen säger ifrån & då får jag lyssna på det.  - Så inihelv***s trött..Vi har varit ute & handlat några grejer,Benny & jag,han behövde mer el-material. Hundarna fick åka med,de tycker om att åka bil & sköter sig alltid.Det blev lunch på Cafe Skåne i Mölndal,toppenkäk har de där! STOOOORA portioner till väldigt bra priser!

 - Sällsynt....Ett gött ställe,öppet dygnet runt dessutom.Hundarna fick sig en liten kissesväng där.In på Byggmax på hemvägen,medan Benny var inne så gick hundarna & jag en sväng nedåt älven.

Jag tänkte försöka mig på att tvätta av köks-taket senare,då Benny sågat klart gipsen.Det går nog förmodligen bara en stund,men det som är gjort är gjort!

Pratade med Lotta på SFR igå & sa att fortsättningsvis så blir det inga föreläsningar på torsdagar. Det blir för mkt helt enkelt med kurs på fm. först, & sedan dit på kvällen.Hädanefter blir det onsdagar istället.Då får jag vid de tillfällena hoppa över vallningen med Piwo,men det blir ju bara ngn gång då & då,så det blir bra. Det ä ju Stregas & Bennys träning som är viktig.

Såg på Arrak-sidan att NU äntligen är ryggsäcken på gång....I mars skulle den levereras *muttrar*,passade på att beställa en midjeväska samtidigt. - En typisk "Braatthaväska" *L* Jag HAR en bra,men jag gillar verkligen Arrak-produkterna.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards