Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Gittan - 21 juli 2008 22:29

I går vart det en seeg dag *L* - Självförvållat...

Patrik var här & hjälpte oss med att tvätta baksidan på huset,den skall målas i morgon. Åkte på em. ner till Sibylla & skulle handla middag till oss,får ju änna bjussa på ngt när han ställer upp. Beställde köttbullar tll mig & Hamburgermeny till honom,betalade med kort.Fick maten & för en gång skull sparade jag kvittot.

Sen tänkte jag inte mer på det.

Polly kom hit vid 8.30 så jag åkte ner till klubben för att träna lite,ska passa Polly en vecka framöver. Började med fjärren,( på Strega alltså )vill ha den BRA! Det blev bra till slut,ingen förflyttning alls.

Hade sällskap av både Linda & Bodil,himla trevligt!

I morse då jag hämtade på bankomaten så tyckte jag att det var en konstig summa som stod under " reservation kortköp". Kollade upp på banken & det stämde ABSOLUT inte *S*.Gårdagens inköp var det enda jag gjort igår. Letade igenom mina fickor på hundvästen & hittade kvittot.

I stället för 120:- så hade jag fått betal 1120:- Liiite väl mycket,eller hur? *S*

Det var iofs många kunder samtidigt & han var lite stressad,det märktes tydligt. Givetvis åkte jag ner & det var då den andre killen som jobbade. Han bad så hemskt mkt om ursäkt *L* & höll med om att det var nog något dyrt.Jag fick mina pengar utan problems,så det var ju lugnt.- Men,så det kan bli....Alltså är det viktigt att kolla då man handlar,behöver bli bättre på det. På kvällen tog jag en rejäl sväng med vuffsen & är himla nöjd över bältet jag köpte! Polly vill gärna valla bilar,cyklister & annat som rör sig & DET tycker jag att hon ska e f*n i...Alltså vart det väldig besparande för mina armar/axlar då jag hade två där & en i näven. De var rejält trötta alla tre då vi kom hem igen.B har nu börjat måla den andra gveln på huset & i morgon ska Helene & jag ta oss an baksidan. - Nåja,jag kan nog inte vara till så mkt hjälp pga armarna,men liiite ska jag väl ändå lyckas med ! Någon ska ju dessutom stå för markservicen & det blir ju jag då. Hoppas på en lika bra dag som idag,vädermässigt för kvällen tänkte vi tillbringa på altanen med lite käk & annat....

23.10

                    Fick precis Pm:et ang. UNGDOMS-SM.et

               Herregud,många tävlande är det ...Hujedanemig...

Det ska bli SÅ ROLIGT att vara delaktig på det,har aldrig varit på ngt förut.

    - Ja,jag VET att jag är för GAMMAL*muttrar* men jag ska vara tävlingsledare...*Fniss* i lydnadsklass 1 & 2. Agneta ska hålla i Lkl 3 om inget är ändrat för vår del. -SPÄNNANDE ska det bli!

Ovido - Quiz & Flashcards