Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

En skit-dag......

Av Gittan - 29 oktober 2008 19:45

Ja,faktiskt så har det varit det.Väderomslaget slog hårt mot min arma kröpp....Ont ta mig f*n överallt. Tog bilen upp till skogen för att slippa gå på asfalten,det är mjukare i skogen. blev ingen lång prmenix heller direkt,den vändan går ganska snabbt.Men,men, hundarna sprang loss lite & hade näsan högt ( i synnerhet Strega ),rådjur förmodligen.....

Hade såna ambitioner igår då jag lade mig: tänkte tvätta fönster & byta lite gardiner,fixa till någon fin gravdekoration inför helgen,men det blev inget gjort.Satt mest här vid datorn,tänkte byta ut lite på min hemsida men blev inte nöjd. Raderade allt flera ggr.Den får väl va som den är då. Till apoteket,tog en sväng med jyxen runt centrum.Helene kom med hundmat,det hade jag förträngt att det var leverans idag.TUR att man får sån service !!  -TACK Helene!

Till middag blev det äggröra & bacon,riktigt gott var det. Sen svimmade jag en stund & det var mörkt då jag gick upp. Ut en kortis med jyxen igen,de tycker att jag är jättetråkig då jag inte är på humör......*L* - Förstår dem...

      Kurs i morgon,då gäller det att ladda upp med värkisar *L*

Kallare blir det dessutom lovar de på vädret,inget oväntat iofs,men inte gör det en gladare precis.....MEN jag har ju ngt KUL att se fram emot!


 
 
Ingen bild

Linda

30 oktober 2008 06:27

Kramar om!

 
Carina

Carina

31 oktober 2008 17:39

Nu har jag oxå nått gott att se fram emot :)
Inte så länge som er resa men bättre en inget *S*
Höres synes

http://www.lerlycke.net

 
Ingen bild

Nilla

4 november 2008 22:31

Jag vill också ha en resa att se ifram imot SNYFT!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Ovido - Quiz & Flashcards