Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Gittan - 6 oktober 2008 21:50

            Sänder en tanke till min bror i himlen,han fyller år idag.

Det blev hästhagen i morse,brukar ju ta den då jag passar Polly. Tänkte testa en annan metod att träna framförgåendet....- Kan säga att den tänkta metoden var INTE bra *S*.

Kasta bollen framför....funkade inte käckt alls.Lägger jag den i belöningshållaren,ja,då "fastnar" Strega framför *suck*. Hon tror väl att den ska studsa fram till henne....Bra iofs att hon stannar,för det ska hon ju göra,men inte "frysa*. Det får bli att ta en snörboll & hänga upp helt enkelt.

- Äh,det löser sig!

Hade tänkt åka & rtga fötterna idag,var ju där i förra veckan (Kungälv) men då var två av apparaterna trasiga...-Ingen "Drop in" alltså....Tur att jag ringde först,för det var mkt folk,måndag var ingen bra dag. DÅ åker jag till Secondhand-huset vid Alelyckan,tänkte jag..- Det gjorde jag. Måndag var ingen bra dag där heller,för då var det stängt *S*. Då tog jag en sväng om "Klädkällaren",längesedan jag var där. köpte några käcka grejer & sen åkte jag hem. Ner till klubben en sväng,tänkte träna lite. Kände efter en stund att jag hade ingen lust,alltså blev det bara social träning & passivitet *L*.


Ovido - Quiz & Flashcards