Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Gittan - 10 oktober 2008 00:04

                         Ja,den nya dagen har just börjat *L*.

Har äntligen varit iväg & rtg fötterna,får väl svar då jag ska till läk. i nov,antar jag. Har även fått sista tbe-sprutan & passade även på att ta influensasticket.Kurserna flyter på,idag (igår ) blev jag nästan tårögd över elevernas prestationer *S*. Såååå himla duktiga de är,allihop! Hade "Studiebesök" på kursen igår,Roger kom för att kika lite. -Trevligt!

       Var ute en kissesväng med jyxen nu,helt klart var det älg eller rådjur i skogskanten....gick liksom inte att se fel på hundarna......Alltså tränade jag EXTRA där.JUST DÄR.....*S* Sitt,ligg & mkt kontakt.

Ska hämta Nova på dagis vid 3-tiden. Intressant ska det bli att se om jag lyckas fälla ihop barnvagnen,så den går in i bilen....- Dessa nymodigheter är inte helt enkla att handskas med. Tacka vet jag gamla hederliga Brio & Emmaljunga! *L*.     Appellen snart igen,hinner inte träna så det stör precis,men det blir säkert bra. Jag ska koncentrera mig på att jobba fram ett snyggt fritt följ inför Lkl 3,har jag bestämt mig för. som det nu är så slarvar vi ganska mkt & det är ju onödigt.

           Det är inte kul det som händer på Volvo här.....

Frågan är ju vem som får vara kvar?  Slår hela bygget igen? Man kan ju nästan tro det.....Jag tycker oerhört synd om alla som kommer att drabbas,det blir inte lätt.

Ovido - Quiz & Flashcards