Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Tävlade på midsommaraftonen.

Av Gittan - 21 juni 2008 17:03

 - Nära skjuter ingen hare *L*......

1,5 poäng från Lp,himla synd! MITT fel var det dessutom jä**a mig.*S*

Agneta & jag åkte tillsammans,Eliten & 3:an skulle starta kl.9 4 ekipage i eliten,så jag visste ju på förhand att vi skulle få en hedrande 4:e-placering*L* & det fick vi.

- Varför sitta,när man kan ligga?? Fria följet sååå seeg.....Ink. med stå/ligg:

- Ähhh....Jag vet matte....Vaför springa bena av mig då jag ändå snart ska stanna & DESSUTOM lägga mig glöm det! Rutan: Varför springa in till MITTEN ? Det går PRECIS lika bra att lägga sig strax utanför ju!

      - Ja,ja,han e för go, 177,5 poäng mösade han iaf ihop.  *S*

Han var pigg som f*n MELLAN momenten den rackarn!

Nu blir han pensionerad från lydnaden,han ha gjort bra ifrån sig under sina snart 9 år,kul har vi haft! Han kommer att få syssla med andra aktiviteter framöver.

Strega gick väldigt bra idag med! Slarvar ff på linf.men mer & mer försvinner. 7,5 p.

Läggandet: 0....Jag gav ett mkt otydligt kommando,så det där får jag ta på mig. Stackars jycke....

Ink: 9,5    (avslut)

Ställande: 8,5  (framförande , steg) Oups...Jag igen mao..  Såg jag NU....

Apport: 10

Hopp: 9     (avslut)    försökte fälla mig *S*

Helhet: 8,5

Summa 158,5 päng.

 Himla synd! Men det går fler tåg! Agneta & Rico var endast 9 p från ett 1:a-pris....Himla synd...*S* Rico nollade rutan. Annars superbra!

Lisbeth med Kenzi fick ett 1:a-pris i ettan! Det var jättekul!  Där var en störtskön boxertik som borde fått charmpoäng med ! Så himla go & glad & fullständigt loss! Hon & matte fick inte ihop så många poäng men de bjöd verkligen alla som kikade på en härlig uppvisning! Vi pratade med matte senare & hon hade varit sååååå nervöööös.....De ekipaget lär vi få se framöver.

Var hemma igen vid två-tiden.Dax för lite vila innan maten. Blåste som attan gjorde det ju,men lugnade sig ngt frampå kvällen. B. fick sill o potäter *S* jag räkor & kräftor,senare blev det potatisgratäng & entrecote. vi blev mer än mätta....Jordgubbarna åt vi idag.B jobbar & jag har varit ner till klubben & tränat en stund. Börjar bli fikatime nu.....

 
 
Elin & trollen

Elin & trollen

21 juni 2008 17:51

Hej hopp.. han var riktigt charmig din gamle man iaf! :) SYND att ni missade lp:t med det lilla... men fina poäng annars juh :) Man blir alltid lite less när man vet att det var ens eget fel (vilket det väl nästan jämt är hehe).

Ha det gott!

http://www.eloz.tk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards