Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Gittan - 25 juni 2008 16:23

19.40.             I går var B & P iväg & hämtade ställning inför målningen.

                                    

Jag var med Pernilla & promenixade i Delsjöterrängen,himla gött. Fika hade vi med givetvis. Då jag kom hem så höll göbbarna på för fullt att jobba. Patrik var här hela dan' & hjälpte till,bussigt av honom. Vi ringde efter Maria & nova,så de kom upp & fikade. Maria hade bakat en alldeles jädrans gooo chokladkaka & den serverades med vispgrädde *MUMS! *

Då göbbarna åkt iväg igen så gick vi ner i trädgården,skulle plocka undan hinder & annat för en gräsklippning. Då kom Anki & Helene,så visst blev det fika igen.....*L*    

 Kakan tog slut kan jag nämna. Då B & p åter kom tillbaka så fixade P två av rutorna till min bil,solfilm skulle på där.Han fixar de andra vid annat tillfälle. BRA blev det iaf! 

                - Var det SÅÅÅÅÅ LÄTT! (nu vet de hur man ska göra )

Maria & Nova åkte hem,men P blev kvar. Bjussa' på middag som tack för hjälpen.Sen lite vila & därefter klubbens öppna hus. - Jisses va' fölk det kom! Vi vart över 20 pers! Efter det så hägrade " Morden i Midsummer",en slappestund i soffan tillsammans med B.

       Då Maria & jag satt på altanen så passade jag på att filma Nova en stund  Film på Nova. - Oj,så lurad hon blev av mina "jordgöbbar" *S*


                                      Dagen idag då?

Tränade på klubben i morse,sen iväg till apotek + handla. Fram med gräsklipparen,gäller ju att passa på medans det är något torrt....Planterade lite & lite annat pyssel.

               

                                         Vackra blommor på busken!

                  Tanken att träna senare på em/kvällen försvann.....

Eftersom jag så envetet ville göra färdigt det jag påbörjat i trädgården så kunde jag absolut inte röra min vä.arm sen...*suck*. - Men jag får ju faktiskt skylla mig själv.Tog en ganska rejäl sväng runtom klubben istället& gick sen bara in & tog ett bloss samt tjötade lite. Bodil kom med,vi åkte hem till henne för att fika & därefter tog vi en promenix med djuren.

                          Nu tänker jag göra INGENTING!



                                       


                                    

Ovido - Quiz & Flashcards