Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Gittan - 1 juni 2008 23:40

I morse tog vi med oss gamla frk Polly på promenixen,jag gick till hästhagen. Där kunde de både busa,träna & bada. *L*

Då jag kom hem igen så blev det lite pyssel.En extrasväng med jyckarna,sen fick de vara i hundgården eftersom B oljat trappen.Sen var det dax att åka ner till Maria & Patrik,Maria fyllde 25 i torsdags.Vi var många som lagt ihop till en cykel som hon önskat sig.Hon blev jätteglad! Hade väl kanske inte trott att hon skulle få en sådan. *S*

Massa gott hade hon bakat! Duktig är hon,bakar jämt allt kaffebröd,kakor,tårtor & annat. Sällsynt i den åldern nu förtiden....En jättegod smörgåstårta var det bland allt annat. *GÖTT*.

Nova sprang omkring & tjattrade. De andra,grabbarna bus,var inte med, för de var på landet. Mätta & belåtna åkte vi sen hem.

      Rensade en del ogräs vid trappen,den ska spolas & oljas.Fram med högtrycken & letade fram de gamla stenplattorna/gången, igen. *L*.

Attans,vad det kändes i mina armar....Men jag ville få det klar,så jag bet ihop.*ENVIS*. Nu har vi kikat på en film & sängen börjar ropa. Har mailat med Anki. B. vår ordf. ,hon är i Kina & hälsar på barn & barnbarn.

        Här är ett kort som Linda tog på Strega då vi var på klubben.

Strega skulle hämta leksaker & det är sas några hål i den där korgen *L*,vilket gjorde att hela härligheten hamnade runt halsen ! *S*

                 

Ovido - Quiz & Flashcards