Alla inlägg den 18 juni 2007

Av Gittan - 18 juni 2007 19:22

                  NU har jag anmält oss till kurs!
StefansHundtjänst blev de,skall bli intressant & framförallt lärorikt hoppas jag.

Först ska jag gå "Problemhundskurs" *S*,DET hoppas jag verkligen skall ge resultat på lilla Häxan...*muttrar*.
Sedan blir det Lkl 1 i augusti,ser fram emot detta!! Som sagt,känner mig så jädrans omotiverad & behöver en spark i r**en.....
Det är INTE bra att göra så långt uppehåll med sjukgymnasten som jag gjort nu...-Aj,aj,aj.Är inbokat 3 v. framöver nu iaf.
Benny kom hem med roliga papper idag då han kom från jobbet! Brasilien -resan bokad!!! - IYPPIIEEEEEEE!!!!!
                Åker 26nov.kommer hem 19 dec.
Var ner till klubben i morse tillsammans med Bodil & Lillemor.Både Maja & Soffi löper & Piwo visade så gott som NOLL intresse. DET bådar gott,i synnerhet för hans egen skull.
Fick äntligen tummen ur & har inhandlat Scaliborhalsband i dag då jag var på apoteket för att hämta medicin.
Tog en lagom sväng i skogen nu på em. med hundarna,det blev både träning & bus. Tänkte för en gång skull slappa framför tv:n en stund senare & kolla på C.M

Ovido - Quiz & Flashcards