Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Gittan - 2 juni 2007 11:42




I morse tog jag en rejäl promenix med hundarna,det ösregnade då vi gick. Efterhand så slutade det & det blev ljusare ute ! Nu lyser solen.....

Har nu beställt tid för höft/armbågsrtg på Strega.Det blir på måndag.Kollade runt lite på priser & Backa Djurklinik "vann" *L*. Det är ju bra,för det är dit jag i vanliga fall går.

Köket artar sig mer & mer! Igår "inredde" jag lite nya lådor, - OJ, vad plats jag fick....Benny jobbar,men em. blir ägnat åt köksarbete.....- Ja,inte matlagning då *S* - DET tar vi ikväll,hade tänkt grilla & ta en öl.DET ka bli gött....Patrik kom just förbi en sväng med Nova.Hon är pigg & alert!Han hjälpte mig med några inställningar på min nya mobil,det var ju bra.

Patrik & Nova


Ovido - Quiz & Flashcards