Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Gittan - 8 juni 2007 20:41

- Äntligen har värmen kommit!

Hundarna ligger helt utslagna på dagarna *L*.Jag har Polly här nu med sedan i onsdags,hon ska hem i morgon.Morgonrundorna har faktiskt blivit biltur till klubben *S*.Där sitter vi tvåbenta gott i skuggan & de fyrbenta roar sig på egna tassar,mkt bekvämt! Några kortisar på dagen & en go sväng i skogen på kvällarna då det svalnat.En i taget får vara lös....Av ngn underlig anledning så har värmen tydligen påverkat höronen på doggsen.....Nu kryllar det ju av småttingar i naturen & de ska få vara i fred,så det så....

I morgon ska vi ju till stan,ett gäng från klubben (- Nej,vi ska INTE se på Götheborg...*L* )Vi ska ut & käka & ta en öl...eller fem...eller så..*L*,det blir säkert himla kul! Det är medlemmar i från flera olika grupper & en del har nog inte träffats förut,så visst låter det mysigt!

Jag åker iväg ganska tidigt,det går dessvärre inte att reservera platser dit vi ska,så här ska vi fixa plats till oss...*L*

Annars är det ju som vanligt fullt upp....Benny har nu börjat förbereda för kaklingen i köket.

Häromkvällen var Helene här & vi åt god mat,det var så gött att sitta ute,som vanligt. I går hade vi styrelsemöte,där diverse saker avhandlades.

Var på Ikea idag IGEN.....De börjar änna känna igen mig på "Reklammation/återköp" nu.....Häromdagen köpte jag ju 2 rullar bajspåsar där bl.a,de var ju billiga.....Då jag kom hem & kollade kvittot så hade jag fått betala 1117.45:- för en av dem...- Hrmmmmm....

7 kronor kostar de....- Så det kan bli!

**************************************************
*****************************

Ovido - Quiz & Flashcards