Alla inlägg den 8 september 2008

Av Gittan - 8 september 2008 23:05

apellen ju!    - BUDFÖRING......Kom på det...-Skulle inte det vara med tro *funderade*. Ringde Carina,jovisst ska det vara med ! DET har vi inte tränat ju. Lillemor & Pernilla fick agera mottagare i morse på klubben. Inte för att Strega fattade vad hon gjorde,men det funkade hyfsat trots allt. *S*. Alltså har jag ytterligare ett mom. förutom framförgåendet att träna in.

         B var iväg & vallade igår,det hade gått jättebra. Sällan han är så nöjd då han kommer hem *S*.Jag & Piwo åkte ner ill klubben för att öppna för agilitygängen,Carina behövde vara lite social hemma *S* (oväntat besök). De skötte ju sig själva så för min del var det lugnt.

Jag var & hämtade grabbarna på dagis idag,de var här tills Anna kom från jobbet.Utanför dagis låg det en sån söööööt liten svart dvärgkanin,sååååå nääääära att jag fick tag i den! Den hade nog fått följa med hem om jag lyckats fånga den *S*. Det är gott om kaniner här nu igen,för många år sedan då drällde det av dem. Lätt att bara släppa iväg då man ledsnar.....

B:s bil var in till verkstaden i dag,den skulle bli med dragkrok. Gött att slippa låna av andra då man behöver.

          Har tagit lite foto idag i trädgården & på det pågående uterumsbygget.Det kommer att bli jättebra!

                            http://www.pixbox.se/alb903937 " target="_blank">FOTO

I morgon får jag hoppa över sjukgymnasten för jag ska till läkaren.


Ovido - Quiz & Flashcards