Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Agility

Av Gittan - 25 februari 2008 22:52

22.55.              Det blev en vääääldigt lång morrontur idag!

Jag hade änna planerat att ta en kortare spårtur,fixade fikat & ringde Bodil för att höra om hon skulle med. Nilla & hon hade bestämt sig för att gå Kärra runt...Då hängde jag på där istället. Så småningom ringde vi klubben för att kolla om Linda var kvar...(vi siktade på fika *S*). Både hon & Lillemor var där,alltså blev det fika....

Sen promenerade vi ner & hämtade våra bilar,jag & Bodil.På väg hem så tog jag vägen om en ny beg.marknad som öppnat i närheten,himla bra,då slipper man åka till stan för att kolla den hädanefter....Därifrån till affären för att handla lite,jag var inte hemma förran 12.30

               Middag då B kom hem,sen lite vila.

Dax att åka ner till klubben igen,agilityn startade ju idag & jag har tänkt gå med hundarna. Strega fick börja i nybörjarna,tänkte för en gång skull börja i rätt ände....*L* Det var riktigt roligt! Efter det,då blev det Piwos tur i fortsättning/träningsgruppen.Han är ju så jädrans het & skällig....Jag avbröt då han brötade på allt för mkt....Men i det stora hela så skötte han sig bra. Carina delade ut en hel del bra tips på olika sätt att träna kontaktfälten,det ska jag nog köra på.

I stugan var det full rulle på "Inredningstjejerna" ! - Oj,så fint det blir!

             Då alla gått,så tog Carina & jag alla djuren för en kissesväng & sen vart det hemfärd,var hemma här 21.40......- TRÖTT!!

                                    Men en himla rolig kväll!

              Känner av att jag börjar få tandvärk,hur kul e' de då??????

I morgon blir det till att skutta upp (ha,ha,ha..) tidigt! Sjukgymnasten 8.30 & sedan träna i ridhuset. På kvällen startar jag sen upp 2-Elit,DET ska bli kul! Förmodligen är jag väl ganska trött i morgon kväll med.......



 
 
Ingen bild

Linda

26 februari 2008 06:39

Oj sicken dag..men inte ovanlig för att vara du *s*.Jättekul att du går agility med strega..hon är duktig..då måste jag komma ner någon kväll och kolla.Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gittan - 8 mars 2009 12:12

  Igår var det dax för dop,Leon + två andra små barn döptes i Kärra kyrka. Jag var iväg innan & hämtade svärmor så hon kunde vara med. B + Anna-familjen var tyvärr inte med för de var sjuka. Det var samma präst som höll dopet för Rasmus & Nova,honom ...

Av Gittan - 5 mars 2009 18:07

                             Ja,då var det dax igen!                  En härlig gäng med hundar & tvåbenta! 15 ekipage,nästan hälften helt nya,det är roligt.Mycket prat blir det....... Var även nere igår +tisdagen,då har jag 2-Elit.Igår kikade jag på...

Av Gittan - 1 mars 2009 11:19

Har varit i hästhagen med jyxen,har Polly med, sedan ett par dar,då är det himla käckt att gå dit. Hundarna är så roliga att se på...*S* De har alla en sån förväntan på vägen till hagen.Mina ve att kanske,kanske, bollen är med & DEN gillar dom. Polly...

Av Gittan - 27 februari 2009 11:27

                                 Hade skrivit massor.... Så försvann det,shit...... Svärfar gick bort natten mot torsdag & det var ju inte helt oväntat kanske,men det gick så fort.   har ingen lust att skriva om allt igen så det får räcka så här. ...

Av Gittan - 16 februari 2009 13:58

  Jag bestämde mig för att spåra idag för att låta jyxen jobba lite med näsan. Laddade termosen & åkte iväg. Lade ganska långt till båda två. Som vanligt så stannar man upp i spåret & funderar på vad f*n man ger sig in på eg!Mössan åker både fram & b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards