Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Gittan - 4 februari 2008 13:00


12.40.                    Grattis till sonen som fyller 26 idag!

Polly & Strega till hästhagarna i morse. Blev så himla full i skratt:
Polly,den gamla surkarten *S* hon gorde lekinviter till Strega....SAMTIDIGT som hon lyfte liiiiiite,liiite på läppen *S* Strega blev ganska perplex: vände sig om & tittade på mig & frågade VAD GÖR HON??!!!
        Det såg väldigt roligt ut kan jag säga.
Tränade några moment,gick riktigt bra. Lena ringde,hon undrade om jag ville komma på fika & titta på den lilla nykomlingen: MAXI! Sa att jag kommer inom en timma,skulle träna färdigt & sen hem med Polly.
På väg hem,vad hittar Strega då..????? - Jo,en skithög att rulla sig i..Hon är ett litet SVIN.
        Strega fick vara på utsidan hos Lena kan jag säga...
Visst var hon söt den lilla valpen! Jag har faktiskt inte träffat ngn Bostonvalp förut,tror jag.
Fika & blåbärspaj med vaniljvisp bjöds det på! det satt fint!
Nu är Strega nybadad....- så länge det nu varar....
       Har ägnat en stund åt att mejla skottland samt Stregas uppfödare. Vi har planer på att åka till skottland för att se på vallning i augusti om allt går som planerat & Lottie har lovat hjälpa till med att räta ut lite frågetecken.
            Det ska även bli en "Somollisträff" i påsk,det hade varit kul att åka på det! Lite tävlingar & annat,det verkar mysigt....
        I em. ska vi till Anna på kalas,hon fyllde ju i fredags.
Jag ser att dammsugaren har mat att hämta,så det är väl bara att plocka fram den då *L*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards